بچه های حق | bachehayehagh.ir

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

بچه های حق | bachehayehagh.ir

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

بچه های حق | 	bachehayehagh.ir


در طبیعتــــــ رازی نهفته استــــــ؛
راز شکوفاییـــــــ،
بهاری دیگــــــــر،
راز سبز انتظــــــار...
شاعر: امین کوهـــــرو(نیما.آ)
اللهم عجل لولیک الفرج...

آخرین نظرات

شکر خدا

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۳ ق.ظ
شکر خدا که نام علی در اذان ماست  ما شیعه ایم و عشق علی هم از آن ماست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۴
مهدی صادقی

نظرات  (۳)

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۲ دختر رویایی
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدی
امیدوارم این سر زدن ها ادامه داشته باشه
من شما رو توی وبلاگم لینک کردم

راستی توی این سیستم های تبادل لینک خودم رو لینک کردم خیلی بازدیدم رو زیادتر کرد . پیشنهاد می کنم تو هم با یکی از این سایت ها تبادل لینک کنی. میتونی وبلاگ من رو بین وبلاگ هاش ببینی.

www.link.slimfit.ir
سلام
به وبلاگتون سر زدم و مطالبش رو مطالعه کردم خیلی خوشم اومد و دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم در صورت تمایل به آدرس سایتم سری بزن.
ممنون
سلام خسته نباشید .
مطالب وبلاگتون رو مطالعه کردم.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی