بچه های حق | bachehayehagh.ir

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

بچه های حق | bachehayehagh.ir

مطالب روز سیاسی، فرهنگی، مذهبی و هنری

بچه های حق | 	bachehayehagh.ir


در طبیعتــــــ رازی نهفته استــــــ؛
راز شکوفاییـــــــ،
بهاری دیگــــــــر،
راز سبز انتظــــــار...
شاعر: امین کوهـــــرو(نیما.آ)
اللهم عجل لولیک الفرج...

آخرین نظرات

ضامن اهو

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۵۱ ق.ظ
یکی از یاران امام رضا علیه السلام به نام حسن ابن جهم به امام رضا علیه السلام می گوید:ما را از دعا فراموش نفرمایید.امام(ع) فرمودند:آیا فکر می کنی که تو را از دعا فراموش می کنم؟آیا تصور تو این است که من تو را دعا نمی کنم؟آن مرد می گوید: با خود فکر کردم که امام رضا(ع) برای شیعیانش دعا می کند و من هم از شیعیانش هستم پس برای من حتما دعا می کند.پس به حضرت عرض کردم:نه من فکر نمی کنم که شما ما را از دعایتان فراموش کنید.امام فرمودند:ازکجا فهمیدی که تو را از دعا فراموش نمی کنم؟عرض کردم:من شیعه ی شما هستم و شما هم برای شیعیانتان حتما دعا می کنید پس برای من هم دعا می کنید.امام علیه السلام فرمود:آیا راه دیگری به نظرت میرسد که از آن کشف کنی که من تو را دعا می کنم یا نه؟گفتم:نه راه دیگری به نظرم نمی رسد.حضرت فرمودند:هر وقت خواستی که بفهمی من درباره ی تو چگونه هستم نگاه کن به وضع خودت.ببین من در دل تو چگونه ام.به دل خودت نگاه کن و ببین وضع من در دل تو چگونه است و از آن کشف کن که وضع تو هم در دل من به همان کیفیت است....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۵
مهدی صادقی

نظرات  (۲)

آقا ... آتیشم زدید ... !
ممنونم
سلام آقا مهدی
مبارک باشه
پاسخ:
ممنونم که سرزدید!!! یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی